Opowiadanie jako forma reklamy

Fachowcy twierdzą, że jednym z pomysłów na rozwój firmy  jest opowiadanie. Ma ono zmotywować słuchaczy lub czytelników do działania. Tym działaniem może być zakup produktu lub zapis na kurs czy szkolenie.

 To przykładowe opowiadanie, które ma zmotywować czytelników do zainteresowaniem się szkoleniem „Rekrutacyjny poker”

 Opowiadanie

 W pewnej firmie podczas rozmowy o pracę młody, będący dopiero po studiach chłopak,  na pytanie „Ile pan chce zarabiać miesięcznie?”, odpowiedział 3 tysiące złotych.

- Niestety nie zapłacę panu tyle ile pan żąda. – odpowiedział pracodawca

- Ile pan proponuje?

- 2 tysiące złotych.

- 2500, jestem najlepszym sprzedawcą. Dzięki mnie zarobi pan bardzo dużo. Za miesiąc nie odczuje pan tego, tyle będzie miał pan pieniędzy. – powiedział spokojnie chłopak.

- Dobrze 2200 to moja ostatnia oferta.

- Zgoda. – odpowiedział chłopak.

A Ty ile byś  wynegocjowała / wynegocjował   podczas rozmowy o pracę?

Tu dowiesz się jak wynegocjować najwięcej. Kliknij teraz nie zwlekaj.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>